Besök ^^

Snart får jag besök!! Ska gå till buss-stationen vid typ 16 och möta Levi med bussen 20 över ^^
Yay! Äntligen kommer någon och hälsar på :P

Så nu har jag städat färdigt. Har dammsugit och skurat badkaret + diskat, ska bara plocka in disken också och slänga ut sopor och pappersinsamlingen, men det tar jag på vägen till buss-stationen sedan ^^

Just nu sitter jag och skriver i betydelsen för orden på en ordlista till nuvarande kurs, skoj, skoj! Har dessutom lånat en bok på biblioteket för en uppgift i Kommunikation & Rådgivning som vi fick idag, men som inte ska lämnas in förrän 4/12 och diskuteras 17/12. Men jag måste ju hinna läsa boken ;)

Aja, måste jobba på nu :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0