Hej!

Det är roligt att ha mamma här, synd bara att inte Pappa, Johan & Selma kunde komma också ^^
Idag har jag ledigt från skolan, varför vet jag inte riktigt, det kan vara för att det är Alla helgons i helgen, men det gör ju inte automatiskt idag till en röd dag, menmen... Jag klagar inte ^^ Tyvärr så är det tråkigt väder, Sveriges England som sagt.

Theo är lite jobbig på matfronten för tillfället... Hon äter dåligt :( Och hon är ju redan mini och behöver ju inte precis bli mindre... Jäkla tjejkatt med kroppsnoja ^^ Man kan ju nästan tro att hon bantar och tänker på figuren! Haha

Aja, ska snart gå & duscha och sedan får vi väl hitta på något. Och så måste jag nog plugga lite idag, lite varje dag är bra, så blir det inte så stressigt inför provet på fredag. Jag har i alla fall lämnat in hemtentan redan (den skulle vara inlämnad senast på måndag morgon) och det känns skönt ^^



Jag & Skruttkatten i Söndags <3
Mattes bebiskatt...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0