Helgen hemma ^^

Fredag:
Ja, det började med en tågresa och när jag kom fram till Centralen så mötte Levi upp mig och åkte pendeln med mig till Jakobsberg. Satt & pratade med honom, mamma, pappa & Annika på kvällen och skjutsade sedan hem Levi.

Lördag:
Var upp tidigt och så åkte jag, mamma, Annika & Levi till Stinsen och shoppade. Har redan skrivit vad jag köpte ^^ Efter det åkte vi hem igen och Levi fick med sig Bus-Theo hem till sig för hans mor ville att hon skulle komma och hälsa på.
Jag, mamma, Johan & Annika begav oss in till Göta Lejon och såg "Buddy Holly". Som vi tyckte var asbra ^^



Brolle var riktigt grym!! ^^
Sedan var vi ut allihopa (pappa kom och mötte) och åt på Siciliana i Jakobsberg :) Mums!
Efter det fick jag skjuts till Levi där jag sov. Jag tror vi somnade vid 23 ^^ Haha, som vanligt. Theo var söt och sov mycket och länge hos oss.

Söndag:
Var på Ikea med mamma & Annika och köpte det jag redan listat. Vi hann med en tur till centrum också :) Sedan åt vi en lunch/middag och skjutsade Annika till Enköping där hon blev upplockad för hemfärd :(
Jag, pappa & Mamma åkte gamla vägen hem från Enköping sedan, mysigt, så som det ska vara. Familjen Jönsson = biltripper. På kvällen kom Levi över och vi tittade på tv, pratade och lekte med Theo. Så sov han oss mig sedan.


Måndag:
Då var jag, Levi, Becca & hennes "fotograf" (haha) Konrad ut på brunch på Brödernas bageri. Mycket trevligt!!
Du har hittat en trevlig karl Becca! ;) Var hemma sedan, packade om, sa hejdå till Levi och alla i familjen förutom mamma som följde mig in till centralen där min helg hemma slutade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0