Idag - En dag i "storstan"

Idag så besökte jag och Louise "storstan" (Anna kunde inte följa med då hon skulle åka hem idag). Det var dock inte så mycket att se... Köpte en julklapp till Levi i alla fall, det var all julshopping som jag fick gjord...
Åt oxfilépasta på "Rhodos" (de tog rikskuponger!) Yay! ^^
Mums!



Utsikten från vårt bord



Min stora cola & Louises lite mindre vatten :/



Lite klubb-känsla över restaurangen :)



Mitt trevliga sällskap ^^

Efter Skövde-rekognoscerandet, så bar det av hemåt igen. Det är väldigt dyrt att åka buss i Skaraborg... Dyrare än i Stockholmstrakten (det kostade sammanlagt, för mig som ungdom, 100 kr!). På buss-stationen mötte vi Anna som precis skulle hoppa på bussen :) Jag hoppas allt går bra för henne hemma nu!

Sedan spelade jag och Louise hästmonopol hemma hos mig till typ halv åtta. Jag vann Levi ;)
Och nu sitter jag här och fibblar...
Japp, lyssnar på musik och allmänt surfar på nätet med katten i knät ^^

Ska kila nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0