Igår - 24/10

Igår så pluggade jag & Levi på förmiddagen och sedan så tänkte vi att vi skulle sätta upp lite tavlor och så, men det gick inte så bra utan verktyg så vi gick till Coop Bygg för att införskaffa några, jag måste ju ändå ha lite själv. Man vet ju aldrig när det behövs. Så jag köpte en hammare, storlek "tavel/foto-upphängning" - alltså inte jättestor, och ett set med skruvmejslar.



Köpte även 2 mappar till alla papper vi får i skolan & ett par vinterskor (från barnavdelningen).





Efter att vi bankat upp "alla" foton/tavlor utom en, så gick vi bort till "Da Vinci" - som för övrigt serverar asiastisk mat :/ Mysko namn... - och åt en jättegod och inte jättedyr middag ^^ Mums!
Efter det kom Louise över vid 20 och vi åt de goda dessertpannkakorna som Levi lagade och snackade om allt möjligt till klockan 2 då hon gick hem över fotbollsplanen och längdhoppningsgropen igen ;)
En Bra & Mysig dag! Dock så bjöd den inte på något vidare bra väder, och det gör tydligen inte den här heller :(

Menmen, nu ska jag snart gå & äta nytillagad risgrynsgröt ^^ Det börjar lukta gott ifrån köket :P
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina nya skor såg bra ut, kanske något för mig/mamma

2009-10-25 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0