Instudering

Idag är det schemalagd instudering, alltså Tentaplugg!! Usch! imorgon har vi den där jäkla tentan. Är nervös samtidigt som jag vill ha den gjord så jag kan åka hem. Jag hoppas verkligen att det går bra, har ju aldrig misslyckats så totalt att jag fått ett IG, och jag vill inte börja med det nu! Jahapp, bäst att vara lite produktiv nu då, men det känns ändå som om jag pluggat så mycket nu att jag inte får in mer.

Jag hoppas bara att det jag fått in räcker med råge!! Fast på det här provet kan man bara få G eller IG (Jag satsar såklart på det första!!) och man måste ha minst 66% rätt för att bli godkänd.
Mest oroar jag mig för att vi ska göra provet över datorn i skolan och att det är första gången det görs i Skara... Vi är alltså försökskaniner... Blä...
Aja, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0