Maaaaat

Idag har jag lagat köttfärssås och pasta á la Levi (nästan i alla fall ^^). Kände mig stolt, då det blev godare än vanligt :)



Mitt fina nya glas passar till underlägget ;)

Har idag haft PBL i skolan på förmiddagen. Jag var den som skrev på tavlan och som tur var så kunde alla läsa vad jag skrev ^^ Har efter skolan gått hemåt i sällskap av Louise, handlat det jag inte fick med mig igår, lagat mat och jobbat PBL i ständigt sällskap av Theo...

Har haft ont i huvdet på eftermiddagen. Inte kul! Blä...

Nu ska jag ta och slappa lite framför tv'n, känner att det är dags nu. Har endast lite kvar på PBL'n (som kändes monstruöst stor till att börja med) så det får räcka för idag :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pasta Bolognese á la gryta

Bra älskling!

Snart kan vi återgå till den normala könsfördelningen, så slipper jag laga mat varje gång vi träffas! :D Jag är så stolt! <3

2009-10-07 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0