Ny kurs

Idag börjar vi med en ny kurs i skolan :) "Grundläggande sjukdomslära och Farmakologi" - Har första föreläsningen i eftermiddag 13.00 - 16.00. Får se vad den handlar om, på schemat står det bara grundläggande begrepp, och hon kan ju inte precis bara stå och rabbla ord ^^
Känns lite trögt att ha en föreläsning på eftermiddagen bara... Jag har hellre en på endast förmiddagen ifall det bara ska vara en/dag. Då kommer man igång bättre. Dessutom hade jag inget speciellt att göra nu på förmiddagen då vi avslutade förra kursen i och med provet i fredags och börjar på en ny först i eftermiddag... Har förstås PBL'n, men jag tror jag är så gott som färdig, hittar inte så mycket mer svar. Ska i alla fall leta lite till, annars tror jag att jag är färdig för den här gången :)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0