Oväntat, men trevligt, samtal ^^

Idag så fick jag ett ganska oväntat samtal. Tänkte när det ringde att "den där ringsingnalen har jag inte hört på länge" (har olika för olika personer). Då var det Niclas som ringde ^^ Mucho nice!
Vi pratade i nästan en timma. Han var på väg till en lumparkompis i Eskilstuna :) Skulle tydligen festa gärnet, ovanligt, haha ^^ Han har ju för fasiken permis varje helg ;)
Menmen, trevligt att höra av honom, blev förvånad bara att han hörde av sig först och inte jag :P Tänkte faktiskt förra helgen att jag skulle höra av mig, så jag kan lura hit honom någon helg framöver ;)
Han är rolig han, en bra vän. Kul att prata ett tag och få höra vad om hänt sedan vi hördes sist.
He made my day so far <3

Men nu ska jag gå & ta ett mysbad :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0