Seeeg och kall söndag...

Hallojsan!
Den här dagen går seeeegt, men det kan bero på att jag själv är lite seg...
Är nog på väg att bli förkyld om jag inte ser upp, har lite ont i leder efter hopp-och-skutt-gympan på F&S, är allmänt frusen och har inte sovit ordentligt. Att jag inte har sovit ordentligt beror på mina mongon till grannar!! (sorry där hemma, eller egentligen inte sorry för det är inge synd om er ^^, men mina grannar här är värst!!)
Vi tyckte/tycker att de i Jakobsberg börjar tidigt, men här...! Jaaa, de ... För det första så hade de fest igår, så det dånade Dolly Parton's "9 to 5" bl.a., på högsta volym när jag skulle sova vid 12! Och sedan så vaknade jag klockan halv 5 (JAAA, halv fem!!) av att de bråkar igen!!!!! :@
De kan inte bråka endast verbalt heller utan måste slänga i dörrar, banka i golv och väggar och allmänt väsnas + att de skriker på varandra och har fullt krig där uppe och tjejen stortjuter, varvat med hysteriska skrik och sedan skriker hennes kille som en J***a sergeant och jag tror fan att de slåss också...
Suck säger jag bara.
Jag tror Theo satt och tryckte någonstans och fattade nog inte alls varför det lät så mycket mitt i natten då det annars är ko-lugnt.

Aja, så jag är i alla fall sjukt seg idag...

Men jag var på tömkörningskursen och det var intressant. Han förespråkade ej longering, så man får väl ta och prova tömkörning på Comedy någon gång, om man har turen att få tillfälle till det :)
Saknar skrutten!
Våra fredagar var bäst! Jag, mamma & Comedy <3

Efter tre timmars frysande i Hästklinikens ridhus blev det en kopp te och lite choklad i soffan framför mikrobiologin och "The City" på MTV. Mys!



Har såklart haft sällskap av sötisen <3

Såhär gullig var hon imorse när jag försökte borsta tänderna:



Man ser här att hon är lite brun/grå bakåt på kroppen & svansen ^^
Cooling <3



Min dag, so far!
Hörs kanske senare!
Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0