Skola - tillbaka till vardagen

Nu är allt som vanligt igen... Ensam med katten. Tråkigt men sant. Nu väntar jag bara på nästa besökare ;) Yay, besök är kul, det livar upp vardagen något, vilket alltid är kul. Särskilt när vardagen är tråkig och grå, i Sveriges England - Skara!

Sade i alla fall hejdå till Levi i morse :( Sad moment... men vi ses ju en längre stund vecka 47 igen, man får tänka så, även om det är svårt att se så ljust på det hela tiden... Den här helgen kändes som det ska vara, som det var förut och som det borde vara. Men snart, om något år, kan det väl bli så på heltid igen. Hoppas jag.

Vill vara hemma igen :) Tyckte att denna utbildning kunde ligga närmre huvudstaden... Det hade varit perfekt, men nu är det som det är och det är ingen idé att misströsta. Jag väljer att kvotera en skön person: "Det löser sig!".

Sant, sant.

Jaja, ska ta och göra något mer på denna lunchrast, som jag inte cyklat hem för att äta på. Tyckte att jag inte var hungrig nog för att cykla hem. Ja, jag blev lat. (Plus att det kändes tråkigt att cykla hem till en lägenhet som inte varit så tom den senaste tiden... Katten tar inte så mycket plats liksom.)

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig massor älskling!

kom precis hem och usch, jag gillar det inte alls! det är stopp i andra avloppet nu och det är äckligt och tråkigt ... Inte alls som i din underbara lägenhet, i din närhet och ditt sällskap. Denna helgen har förflutit som en dröm och jag har nu klivit in i bistra verkligheten igen. En dröm som tog slut alldeles för fort, för det känns som om det nyss var torsdag och jag klev av bussen i Skara...



Vi ses snart igen, och tyvärr kan jag ju inte stoltsera med något vackert hem, men vi får ordna något fint sen tillsammans:)



pusspuss jag älskar dig sötnos, och saknar dig massor! <3 vi ses snart igen:D



hälsa katten^^

2009-10-26 @ 14:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0