Snart är det jul ^^

Haha, eller något! Jag vill gärna tro det i alla fall, för nu har jag bokat min biljett för hemresan vid jul :) Lördagen den 19:e klockan 17.45 så åker tåget ut från Skövde C, med mig & Theo, kan dock inte boka bussen från Skara än då vintertidtabellen inte är färdig än... Tågbiljetten kostade bara 95 kr. Najs! Och jag kommer fram 19.50 i Stockholm ^^ Känns som om jag kommer bli expert på den där rutten under dessa 3 år. Längtar till Jul nu!

Men innan dess ska minst Levi och mamma ha hunnit hälsa på. Mamma har redan bokat biljetter och Levi har lovat ^^ Så sällskap hemifrån får jag någon helg här framöver ;) Och den här helgen hade jag tänkt gå på tömkörningskurs :) Lärorikt och roligt.

Menmen, tillbaka till pluggandet och katten i knäet ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0