Snart är det lugnt för en stund igen!

Just nu:
  • Vanligt plugg
  • Vara PBL-ordförande
  • Tentaplugg - Det får räcka nu, tror jag ^^ (men känner jag mig själv rätt så kommer jag i alla fall titta på det igen...)
  • Skriva Tenta - Imorgon smäller det!!
Sedan är det helg!!! Och då ska jag:
  • Städa! - Har skjutit upp det till efter tentan, för att prioritera rätt och inte göra allt på en gång (som jag vill och vanligtvis gör)
  • Träna mellan 17.15 & 18.15 med Anna på F&S, om jag är frisk nog :( (vill, vill, vill!!)
  • Infinna mig hos Lousie på fredagen klockan 20.00! ;) För allmänt skitsnack ^^ och "Sex and the city - the movie" 22.00
  • Det var snack om att åka till "Storstan" (aka. Skövde) och traska runt lite och titta i butiker i helgen, hoppas det fortfarande är på ^^ har ju bara sett Skövde ifrån bussfönstret och det enda jag är familjär med är tåg/buss-stationen ;) t.o.m. Theo vet ju hur den ser ut, så det är inte mycket att hänga i julgran!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till i morgon, Du klarar det galant!!!!!

2009-10-15 @ 19:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0