Tvätt!!

Idag har jag tvättat och tvättat, och tvättat, och tvättat... Massor har jag tvättat! Mellan 12 & 17 har jag tvättat 3 veckors tvätt... Puh! Jobbigt värre. Det blir lite enformigt att springa upp och ner till tvättstugan hela tiden.
Det blev i alla fall en hel IKEA-kasse plus 2 jackor.



Jag har dessutom skrurat badrummet, hängt upp nya handdukar, renbäddat och tömt, skurat och fyllt på ny sand i Theos kattlåda. Då ska jag bara lägga in alla kläder, dammsuga och så imorgon innan Levi kommer ^^ Vet inte vilken tid han kommer eftersom han ska ta sista-minuten, men jag lär ju i alla fall ha tid på mig att städa det sista ;)

Ska plugga vidare nu. PBL'n är lite knepig denna gång :/
Bye!

Kommentarer
Postat av: Träjnspåtter

Jag kommer kl 15.40 till Skara imorrn, jag har bokat en sista minuten med tåget som går 13.15 från sthlm så det är stressigt värre från lektionen, men det får bära eller brista^^



Hörs vid 22!



pusspuss darling, jag älskar dig och kan knappt bärga mig tills imorrn! :D

2009-10-21 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0