Yes, internet!!!

Ja mitt internet dog för en stund mitt på dagen och det är ingen hit när mycket av informationen från skolan ges över internet! Datorn kunde heller inte diagnostisera felet och jag kunde inte hitta någon sladd eller dylikt som inte satt där det skulle... Så jag fick panik ett tag, men tänkte att det kanske är något som inte har med min dator och modem att göra utan med själva "utskicket" av internet eller vad man nu ska säga...
Så jag tänkte att jag kunde ju vänta och se om det händer något, och det gjorde det! Yes!

Nu när jag är uppkopplad så kan jag ju berätta att idag har det varit endast instudering på schemat. Har tränat med mina egenritade mindmaps och sedan så tog jag en promenad och rekognosceringsrunda för att se exakt vart stadshotellet (där vi ska skriva tentamen imorgon) ligger och vilken ingång som är till festsalen. Passade på att stanna upp vid någon solig bänk ibland och läsa lite ur "klinisk mikrobiologi".

Hoppas min tenta imorgon går bra :) Det känns som om nivån inte kan vara alldeles för hög när det bara är 1,4 hp och vi endast har hållt på med kursen i ca 1 & ½ vecka... men det återstår att se. Tycker inte att jag borde behöva oroa mig allt för mycket i alla fall ^^ man kan ju inte påstå att jag inte har pluggat, eller att jag inte fattar något. Det borde ju vara ett gott tecken! Dock så är vår lärare och "kurslitteratur" lite oense i vissa frågor och det gör det lite förvirrande, men hon sa ju att det inte skulle vara detaljfrågor, och då får man väl hoppas att de detaljerna inte ingår i provet :P



Lugn & skön promenad med vackert färgade träd <3


Ska försöka ta det lite lugnt ikväll och inte försöka trycka in något mer, för det känns som om det bara skulle bli fel då :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0