25/9

Hade hästexteriör/klinisk undersökning häst idag och det var roligt :) Fick klappa och peta lite på häst igen, det är alltid kul ;)
Efter det stod jag ute och pratade med Louise & Anna ett tag, var sedan in till Louise och stannade där till halv fyra, då var det dags att gå hem och mata katten och tömma kattlådan. Anna följde med mig hem och åt och vi pratade om allt möjligt (och Theo ^^) och så fixade vi F&S-träningen :) Så nu är det bara att vänta på kortet ;)
Följde med henne till Coop på kvällskvisten för hon skulle handla mjölk & skor ^^ Hon fick låna min cykel när hon skulle hem, så det gick fort genom det mörka Skara, och nu sitter jag och klurar på Levis födelsedagspresent... Bäst att vara ute i god tid liksom! ;)

Imorgon kommer Anna & Louise över. Vi ska laga mat, äta gott & spela spel :) Mys!


Ja dags att återgå till klurandet!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0