Gårdagen - 17.00 - 03.10

Igår skulle jag, Anna & Louise mötas för att handla. Jag köpte godis, chips, läsk, mjölk och grön-curry-grytbas. Efter det var vi hem till mig. Jag lagade kyckling med grön curry och ris och efter det så åt vi snacks och bara pratade och umgicks (gosade med Theo, som var och låg i knät hos alla). Det var jättetrevligt och de gick inte förrän vid typ 03.10. Tiden går fort när man har roligt.

Massor med godis (av vilket typ hälften är kvar...)

Jag & gullekatten som ville vara med <3

Louise & Anna

Anna

Louise

Min lägenhet var äntligen lite befolkad ^^ Det tyckte både jag & Theo var trevligt ;)

Fast jag var uppe sent så gick jag inte upp så värst sent på morgonen sedan, då Levi ringde och väckte mig ;) Jag kan ju säga att jag inte sov så värst djupt ändå, så det gjorde inget.

Har sedan ätit frukost, det var en glad frukost ^^:



Har även tittat på Cesar Millan - "Mannen som talar med hundar" och suttit vid datan och fixat (bl.a. mailat Lotta om praktik) och pluggat lite skelett.

Ska nu återgå till pluggandet.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0