Hejsvejs!

Idag har vi haft vårat första PBL-fall i skolan :) Det gick faktiskt bra, och jag har snart svarat på våra frågeställningar så jag känner mig duktig :P

Har också varit duktig och handlat, tvättat, renbäddat och lagat pasta och köttfärssås (m. vita bönor & champinjoner i) + att jag avmaskat Theo färdigt också :) Busybusy!!


Min mat idag ^^

Levi och Theo gjorde min dag idag <3 Theo har bara varit allmänt gullig (som alltid) och Levi skickade världens gulligaste, gosigaste och snällaste sms <3 Så all kärlek till dem! (och mamma & pappa & Johan & Selma också)


Så här mysigt hade Theo det när jag kom upp från tvättstugan

Sedan så ringde mamma också så det gjorde dagen ännu bättre <3

Nu ska jag byta till pyjamasen och skriva det sista på mitt PBL-fall så jag kan ha min tv-date med Levi :) True blood blir det som annars på onsdagar ;)
Gonatt! Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0