Jag drar Hemåt!!

Just nu sitter jag och tittar på katthem inför praktiken v.19-22. Det ska bli kul, och det borde ju inte vara något problem att få vara där. De vill väl alltid ha hjälp?

.........

Om ett tag (kl 15.45) så tar jag bussen från Skara för att åka hem över helgen :) Ska hämta Theo hos Frank och förhoppningsvis hitta en sista-minuten-biljett för tåget tillbaka till Skara, annars får jag inte med mig Theo :( (Han får inte åka på bussen.) Annars får han stanna hemma hos mamma ett tag... Hoppashoppashoppas jag kan åka tåg tillbaka!! Vill ha sällskap!

Aja, ska snart fixa det sista så jag kan gå till buss-stationen. Ska sitta och plugga på bussen, det tar ju 5 timmar och 10 min att åka liksom :/ Hmmm, inte så skojigt, men priset för buss är mycket bättre än SJ:s cp-priser!

Kommentarer
Postat av: Börgerflippin' onn da zaijd!

Inte för att kverulera, men SL är Stockholms Lokaltrafik, med andra ord så bör inte några av deras tåg/bussar befinna sig i Skara, dock bör SJ:s det (Statens Järnvägar) och det är de som tar cepepriser. SL har mycket förmånliga priser i jämförelse:)



pusspuss, Sooten<3

2009-09-26 @ 12:54:41
Postat av: Börgerflippin' onn da zaijd!

För övrigt så är användningen av genitivapostrofer totalt förbjudet inom det svenska skriftspråket^^ Korrekt ska det skrivas "SL:s".



puss<3

2009-09-26 @ 12:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0