Mecenatkort och "Desinfektion på arbetsplatsen"

Haha, idag har jag fått mitt mecenatkort och den upphetsande boken "Desinfektion på arbetsplatsen" - Är det bra att ha till skolan så är det! Mecenatkortet var i alla fall vitt och väldigt... glittrigt? Ja det kan man väl säga, och med Skara studentkårs logga på. Väldigt personligt jämfört med andra tråkiga csn-kort som man fått förut.




Mina "Skara-kort" - Mecenatkort, Passerkort till Undervisningshuset efter öppetid, Lånekort till Hernquist-biblioteket & lånekort för Skara Stiftsbibliotek.
(Tar upp mycket plats i plånboken!)

Sedan så är mitt konto rätt fullt för närvarande (fullt för mig ^^), eller från imorgon då studiebidraget rullar in ^^ Känns bra, tills alla räkningar kommer igen... Då försvinner de ju igen som i ett nafs. Fast fram tills jul är ju allt betalt/sponsrat (det enda som inte är betalt är elräkningen, för den har jag inte fått), och det är skönt! Snart kommer det ju dock ett lass böcker, och det går väl på 2000 kr ca... menmen, behövs de så behövs de. Har ändå pengar kvar, känns bra!!! Det är inget stort orosmoment just nu :)

Ska ta något att äta nu, men vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0