Rastlös...

JAG ÄR RASTLÖS!!! Jag vill röra på mig!! Försökte inbilla mig att jag inte skulle börja träna förrän i januari (då nästa års första träningstermin börjar på Friskis & svettis)... men jag har nog ändrat mig. Är ju van att rida 2-4 gr i veckan och gymma 1-2 = MYCKET tid över nu! Känner att jag behöver komma ut ut lägenheten och röra på mig :) Ska prata med Anna och Louise, och någon annan kanske om jag möter någon, imorgon och se om de vill träna med mig ^^


Framsidan till vårt projekt i gymnasiet :P Bilden är tagen av Levi.
Det var en tidning om hälsa, kost & träning/motion.
Känner mig taggad att komma igång igen ^^ I alla fall med träningen :P (Och jag för ju faktiskt matdagbok) Men inte skriva tidning, inte just nu i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0