Redan hemma...

Japp jag är redan hemma... Skulle egentligen haft föreläsningar hela dagen, men vår lärare var tvungen att gå för det hade hänt något med hennes son :(
Då missar vi alltså en och en halv föreläsning idag... Vilka hon kanske ville lägga in på måndag eller tisdag nästa vecka :/ Om hon lägger in det någon av de dagarna istället för hästhanteringen hoppas jag det är på tisdagen!!! Annars tyckte ju jag att hon kunde lägga in det när vi har resurstid nästa torsdag... För jag vill ju vara hemma på måndag & tisdag som planerat!

USCH!!!

Vad dumt det blev! Men jag får ju inte ta ut något i förskott, det kanske löser sig till det bättre ;) Hoppas jag... Vi får se senare hur det artar sig.

Nu ska jag plugga inför tentan.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0