Skolan :P

Idag hade vi hästhantering och ja... det var väl egentligen inget nytt. Hästar har jag ju hållt på med ett tag nu. Vi var så många hästtjejer i vår grupp så de hästovana räckte inte till alla ^^ så jag var med Anna och Sandra, som var hästvana, så vi hade inte så mycket nytt att prova på.

Direkt när vi kom tillbaka till skolan så gick jag och hämtade ut mina skyddsskor med stålhätta. Äntligen! Så nu har jag dem i alla fall ^^ Och när jag kom hem så dammsög jag, åt lunch och tog ett bad. Och nu sitter jag här, fast det är väl dags att plugga lite igen kan jag tänka mig ;)

Idag fyller min moster jämnt förresten ;) GRATTIS!!! Hon kommer till Jakan helgen vecka 40, då ska vi gå på Buddy Holly för att fira ;) Yay!!!

Yes, men nu måste jag gå. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0