A dreaded list

Bästa veckodagen: Hmm… nuförtiden är det nog lördagar (innan hade det varit någon dag som jag red, antagligen onsdagar = Ing-Marie, dressyr & Comedy)

Humör: Glad

Kläder just nu: Lee-jeans, randiga strumpor, Grå t-shirt med tryck & blå ”tjocktröja

Favoritgodis: Choklad, Fizzy bottles, Ahlgrens bilar

Är det något du absolut inte äter: Om jag själv får bestämma så blir det ingen potatis, fisk och vissa grönsaker som majs och sädan där kål som luktar skit rent ut sagt...

Musik just nu: Ingen, än ;) men snart Depeche mode

Favoritsaft : Oj, öh… Robinsons äppelsaft

Hur många kuddar sover du med: Sover på en, men brukar ha 2 bredvid som jag ligger med armarna på/under

Dagens längtan: SOL, värme, Theo & Comedy

Spelar du något instrument? Nope, sjunger endast

Dagens frisyr: Uppsatt i hästsvans (orkade inte med hår i ansiktet i snålblåsten)

Kommer du ihåg din första kärlek: Jodå, svårt att glömma, även om man vill glömma vissa saker

Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Yes

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej

Bio eller promenad: Beror på väder, årstid & sällskap

Dagens borde: Skriva färdigt PBL'n och kanske städa

Dagens fundering: ”Vart är solen?”

Snarkar du? Tror inte det, ingen har upplyst mig om det i alla fall, och någon borde ju ha märkt tycker man

Rädd för insekter? Beror på vilka, tycker dock inte att några är särskilt trevliga

Det här är jag bra på: Planera, hålla tider

Vad vill du jobba som? Djursjukskötare

Chips eller godis? Beror helt på

Skriver du dagbok? Yes, kind of i alla fall + bloggen (som är som en dagbok för mig)

Hur många syskon har du? 1, lillebror min

Har du tatuerat eller piercat dig? Var någonstans? 7 hål totalt (och nej jag ser inte ut som en sönderstucken nåldyna) och en piercing i naveln

Är du rädd för blod? Nej, tycker bara inte att det är så fräscht att vara alldeles nerblodad

Anser du att du är stark? Beror på vad man jämför med, men ganska stark för min ringa storlek i alla fall

Röker du? Nej och skulle aldrig falla mig in heller

Snusar du? Nej och skulle aldrig falla mig in heller

Använder du knark? Nej och skulle aldrig falla mig in heller

Kaffe eller te? Te helt klart

London eller Paris: Vet inte, har aldrig varit i någon utav de städerna, men jag lockas nog mer av London tror jag

Favoritfärg: Blå ;)

Född: Ja - skulle min pappa endast svarat, men eftersom jag är snäll så kan jag väl utöka svaret lite med - 21/5 1990 på Södersjukhuset

Nationalitet: Svensk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0