Bara ben - eller nästan i alla fall - och etologiseminarium

Idag vart det nästan bara ben, eller ett par leggings som inte gick hela vägen ner ^^ Så lite hud på benen har jag visat idag, även om det var lite kallt kanske... Men befann man sig i solen så gick det bra :P

Vi har idag haft seminarium i etologi och det var lugnt och otvunget. Det kändes bra. Vi var ju dessutom i våra nya PBL-grupper och jag trivdes bra i min ^^ Hamnade med några "nya" och några "gamla", en bra blandning helt enkelt, och alla är lätta att prata med. Det är skönt! Så nu är grunden (en 3a) i den här kursen klar och det är bara hemtentan v.17 kvar, för att få en 4a eller 5a. Så imorgon börjar nästa kurs :) Och imorgon ska vi ha C15-föreläsning/examination då det ryktas om en tipsrunda(?). Men vi får se, kan bli intressant!

Förrsten så kollade jag upp mitt Kommunikationsbetyg idag och jag fick mig en 5a! Trots hennes prat om att "ingen i klassen skulle få det för att kursen inte innehållit sådant som man kunde få det på", bla bla bla. Och jag vet flera till som har fått det också så. Det är ju bra att lärarna lyssnar på vad vi har att framföra i alla fall :) För som hon tänkte göra, får man inte göra som lärare...

Aja. Nu ska jag fixa lite ^^
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0