Cleaning streak

Nu har jag börjat med städningen och fixandet inför resan hem :)

Var bort till Coop och köpte:
  • Skosnören
  • Ståltråd & kombinationstång
  • Städgrejer - Rengöringsspray till kök & badrum + Tvålull
  • En låda till hallhyllan



Nu hänger hallspegeln bättre,
alla som är längre än mig och mamma behöver inte huka sig längre ;)
och alla vintersaker ligger i en låda på hatthyllan nu :)




Spisen är gnistrande vit efter så mycket gnuggande att fingrarna skrumpnat
...
Måste dock ge mig på den nedre högra igen senare... Den envisas!

Jäkla plastbunke & skurtrasa...



De gamla trotjänarna har fått sig ett bad och ett par nya skosnören,
svarta den här gången - så syns det inte lika tydligt när de blir smutsiga

^^



Jag har även skurat badrummet :)
Så nu luktar det skurmedel & cillit bang där inne ^^

Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0