Det okända

Jag har hittat ett nytt program, nu när det är en massa ishockey som stör mina andra program. Det okända heter det och handlar om typ andar och vilsna själar som hemsöker hus & lägenheter.

Igår var de i Jakobsberg, tydligen i samma lägenhetshus som min pappa bodde i när han var yngre... Det känns hemskt om det är på riktigt och oftast känns det som om de där mediumen som pratar i programmet är helt ärliga och är "på riktigt". Det är jätteläskigt när de berättar samma saker som de som bor i lägenheten/huset har sagt och mediumen inte vet någonting om vad de har sagt. Vissa saker är sådant som de inte kan ha gissat sig till heller... Det är även läskigt när tv-teamet har gjort efterforskningar på vad mediumet sagt och det bevisligen stämmer... och det inte känns som om mediumet kan ha tagit reda på det i förhand och så. Då de faktiskt inte vet i förväg vart de ska.

Usch, så läskigt det är. Jag vill inte att det ska vara på riktigt. Men det verkar lite som om alla inte kan se/känna av "andarna". Jag hoppas jag är sådan eller att jag aldrig behöver vara mer om något liknande... För ibland så blir andarna till och med våldsamma och har enligt personerna i serien kastat saker, flyttat på saker, lekt med barnen, knuffat dem i familjen, dragit av dem täcken etc.

Läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0