Första bilden på mig & Comedy



Den första bilden på mig och Comedy,
från när han var ny på Säby

-
Jag undrar om det inte var första gången jag red honom till och med...
-
Vilken tur jag hade som hade fått traggla med Pinnen i unghästgruppen,
och att de andra redan hade ungshästar att rida på.
Vilken tur att Ing-Marie hade tänkt att jag skulle få ha Comedy när han kom,
och det var därför jag inte redan fått en unghäst att rida på.
Veckorna med min substitut-unghäst var absolut värt det!
Inte visste jag att den söta fuxen skulle bli mig så kär ♥ min nya favvo!
-
Ibland känns det konstigt och otroligt,
att jag skulle kunna hitta någon annan som jag skulle passa så bra med,
som med Comedy ♥
-
24/9 2007 står det att fotot är taget i alla fall...
Shit, var det så länge sedan redan?

Innan jag flyttade så hade jag ridit honom 170 gånger,
från i september -07 till augusti -09.
Nu har jag ridit honom 175 gånger...
Lite skillnad på frekvens nuförtiden kanske
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0