Four questions done? - 0 to go

Så, nu har jag skickat in hemtentorna till Monika och hoppas att det går bra ^^
Det blev typ 8 sidor skrivet och 2 sidor källor. Men jag kände mig uttömd och att det fick vara nog och var det inte det så vet jag inte vad jag mer skulle dragit till med :/

Är lite trött på gnagare för tillfället... Man blir det när man letat fakta, läst och skrivit om dem i typ 2 dagar...

Aja, nu är det i alla fall helg :) Fast den kommer tyvärr innebära typ nada att göra... Får väl packa lite till som jag vet att jag kan packa för att jag inte tänker använda det nästa vecka, städa, läsa, fixa lite och slappa. Lungt kommer det bli, och vi är ju nu dessutom schemafria på måndag också... Så det blir en lååång helg av ingenting :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja nedräkningen:)

2010-04-29 @ 13:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0