Grattis lilla Flisan-vännen

Nu har jag äntligen fattat varför jag inte kom in på JRF's hemsida! De hade tagit bort a:et! Så det var ju www.jarfallaryttarforening.se istället för det gamla www.jarfallaryttarforening.a.se...

Gud vad sådant där kan störa en. Plus att när jag sökte på Järfälla ryttarförening på google så kom bara gamla adressen upp... konstigt

Aja, nu kom jag in i alla fall :) Och jag kunde då konstatera att Flisan-älsklingen vann KM i hoppning :p Så nu kan hon sälla sig till skaran som vunnit både KM i hoppning och i dressyr ;) Grattis vännen! ^^



Det kändes grymt bra när hon & jag vann dressyr-KM 2007
-
Det kändes som om hon dansade till musiken jag nynnade på den dagen





Hon kommer för alltid vara en av mina favoriter

Min lilla tuffing med den coola manen

Felicia III
f. 1995
Svensk ridponny
e: Orchis Morio u: -

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Vad söt, min D-ponny är efter Orchis Morio!

2011-04-07 @ 09:39:30
URL: http://yyohannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0