Hmm...

Är jag den enda som har problem med att inte ha något att göra?

Jag känner inte att jag har något som verkligen behöver pluggas igenom just nu och då sitter jag där handfallen...
Jag kan inte göra min del av seminarieuppgiften eftersom det är jag som skriver ner alla tankar och så om fördelar/nackdelar som vi ska diskutera gemensamt på fredag och så fixar jag ihop allt... och det kan jag inte göra förrän på fredag, eller när jag fått de andras delar. Jag känner inte att det är något som jag måste plugga på från föreläsningarna just nu...

Hmm...

Jag har hellre lite att göra än ingenting alls faktiskt. Jag känner mig bara så meningslös då.

Konstigt, huh?

Aja, nu blir det mat snart i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0