Ing-Marie

Saknar min bästa ridlärare, Ing-Marie.
Det är roligt att rida, men hon gör det ännu roligare ^^ Hon är hård men skojig. Gör man bara sitt bästa, försöker göra som hon säger och anstränger sig så gillar hon en, och det är väl inte så mycket begärt?

Hon gör instruktionerna roliga, skojar friskt, visar gärna, driver oss med järnhand och skäller på oss när vi rider för jäkligt helt enkelt! (men det brukar vara befogat då ^^ ) Hon är helt enkelt bäst ;)

Plus att hon har gett mig stöd med Comedy hela tiden och alltid brukar tilldela mig honom när han är frisk :)




Hon är nog den enda som kan kalla mig "sin lilla tårtsmula" och jag känner mig smickrad ^^ Haha!
Hon är bra rolig hon :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0