Jag blir ensam lite längre :(

Min mamma & misse kunde inte komma i helgen, bilen var tydligen dum igen & biljetterna för tåget kostade skjortan... Kan man förresten inte köpa sista-minuten som vuxen? Man kunde inte välja det såg jag idag :/

Så jag får inte träffa min misse förrän antingen när mamma kommer ner för att hämta mig (typ tisdag v.18, men vi åker inte förrän typ tors-fre-lör eftersom jag antagligen slutar på torsdagen) eller när jag kommer hem v.18.

Saknar min busmisse :( & sällskap



Mamma trodde att hon saknar mig med och det hoppas jag ändå att hon gör, så att hon inte glömmer mig ^^

Jag kommer att ha varit utan henne i typ 4 veckor & lite till, typ en månad alltså... Usch!

Vill krama på min knäppgök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0