One question done? - 3 to go

Nu har jag skrivit färdigt en fråga, tror jag. Man vet ju fasiken aldrig när det räcker, men jag tror att det är nog nu.

Då är det "bara" 3 kvar ^^ Kanske låter lite, men med tanke på att de är ganska stora så uppskattar jag tiden till runt 2-3 timmar/fråga eftersom jag även måste leta fakta, läsa den, källhänvisa och skriva något vettigt på ett bra sätt. Men jag har ju fram tills Torsdag klockan 15.00 på mig, så det går nog bra ;) Får man hoppas!

Nää usch, nu ska jag sluta för idag, känner att jag hållt på allt för mycket med håret nu... Det blir så när man har sådana här hemtentor och andra examinationssaker + att jag sitter vid datan och ena handen är sysslolös ofta... Usch, kan det inte bara försvinna som utav ett under?

Aja, nu blir det middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0