Promenad i vårvädret och några vårtecken

Idag så skiner solen och det är varmt och skönt vårväder ^^ Då blir man allt på bra humör ;) Och det verkade även som om en hel del annat folk känner att det är vår i luften, för nu ser man en hel del vårtecken:

  • Folk byter till sommardäck
  • Jag har sett i alla fall ett par bara ben och en person som var barfota (?)
  • Folk håller på och påtar i sina trädgårdar
  • Folk fixar på balkongerna
  • Barnen är ute och leker
  • Fåglarna kvittrar
  • Jag har sett fler mopeder än vanligt och t.o.m. en motorcykel och en och annan raggarbil ^^
  • Blommorna har börjat skjuta upp ur marken
Så en hel del vårtecken har jag faktiskt hunnit skymta idag på min promenad.
-
Jag gick bland annat bort till Botaniska trädgården,
och strosade bland blommorna :)



Jag



Mina kära trotjänare





Blommor i Botaniska trädgården



Skara i vårsol

Nu ska jag nog ta och sätta mig på balkongen och läsa lite ;)
Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Moa

Dom där skorna känner jag igen. :D Har inte dina gått sönder på alla dessa år!?

Mina är helt förstörda, fast dom är fortfarande sjukt snygga så jag använder dom än :P



Jag ska praktisera på ett ställe som heter brukshundcenter. En hund och kattbutik.

Jag ska börja vara där i 6 veckor tror jag och sedan förlänga om allt går bra.

Det kommer bli sjukt roligt, hoppas jag! :D



Till Albano brukar min mormor åka med sina katter, så du kanske träffar på henne nån gång :P Åh vad roligt det måste vara på katthemmet. Kanske inte att jag skulle tycka det, eftersom jag har lite svårt för katter men för dej bli det säkert jätteroligt!

:D

2010-04-11 @ 23:46:47
URL: http://psykbrott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0