Seeeg i huvudet...

Idag så fick vi en överraskning när vi kom till skolan för den första föreläsningen efter lovet. Det skulle inte komma någon Lotta (lärare alltså)!
Vi fick istället i uppgift att diskutera etologi och sedan leta fakta om historian bakom och en del huvudbegrepp. Usch, inte vad min hjärna behövde. Det känns som ett enda stort ludd ersatt min hjärna. Men jag har i alla fall skrivit min del om Darwin och 1973-års nobelpristagare i Fysiologi och medicin (Lorenz, Tinbergen & Frisch) nu. Efter lunch ska vi samlas i PBL-gruppen igen och gå igenom det vi kommit fram till. Så förhoppningsvis behöver vi inte jobba med det här något mer imorgon eftermiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0