Skolmailen

Ja, nu har jag äntligen fått iväg ett mail till Lotta & klassen med min grupps arbete. Det tog ett tag... Det krånglade de första försöken då jag skickade till vår klass med koden för just klassen, till sist så fick jag skriva in allas adresser var för sig för att det skulle funka :/ Mysko...
Menmen, nu är det skickat i alla fall och jag har övat några gånger på vad jag ska säga imorgon, får väl bli någon gång till också, senare :)

Det är i alla fall skönt att ha den skriftliga delen gjord & inskickad. Och förhoppningsvis så är den muntliga delen imorgon inte så skrämmande ^^ Vi ska ju dessutom vara i våra framtida PBL-grupper, så jag hoppas på att jag hamnar i en "bra" grupp ;)

Men nu ska jag läsa lite igen om det reproduktiva beteendet hos djur, sedan blir det kanske Wipe out eller Parlamentet ;)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0