Three questions done? - 1 to go

Nu tror jag att jag är färdig med 3 frågor ^^ Och jag ligger rätt i planeringen också :) Vilket är bra.
Nu har jag bara den sista etologifrågan kvar, men den får jag svara på imorgon ;) Har planerat att hinna färdigt med den på förmiddagen och sedan kolla igenom allt någon gång på eftermiddag och sedan lämna in det där innan 15.00 som är deadline.

Man hoppas ju att det går bra och att man skrivit tillräckligt, but you never know ^^ Hon ville ju inte ha en hel bok heller... Än så länge är min hemtenta 7 sidor + 1½ sida källförteckning. Vilket kanske låter långt, men det är inte så mycket egentligen, för man kan skriva nästan hur mycket som helst om det här.

Det är synd bara att de inte är så bra på att skriva fakta om gnagare och särskilt inte om Chinchilla & Marsvin som jag hade som inriktning på ena delen. Det har skrivits en del, men man har inga belägg för att det är det bästa för djuren... För man har inte observerat dem särskilt mycket i det vilda så man vet hur de fungerar...

Nu är det lite ledigt i alla fall :) Tills nästa pass imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0