Update: Praktiken på Stockholms katthem

Nu har jag fått ett svar från praktikplatsen min och de sa att det var ok att jag var där enligt följande:
  • v.19 - Måndag - Torsdag
  • v.20 - Måndag - Torsdag
  • v.21 - Måndag - Fredag
Så det var ju bra :) För då kan jag provjobba på Albano fredag v.19, som preliminär-planerat, och på fredag v.20 fyller jag 20 år!! :D

Jag ska vara där mellan 9-15, och det låter ju chill :) Så är man hemma till lite efter 16. Jag skulle ha med mig ett ombyte kläder & inneskor när jag kom dit, så ett par inneskor måste jag fixa. Annars är det all set!

Nu ska jag maila Caroline på Albano och säga att jag kan komma den 14e och fråga om tider och dylikt ^^
Än så länge går det bra :) Peppar, peppar...

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0