Update - Sommarjobb

Lite update på sommarjobbsfronten:
  • Albano djursjukhus - Ska provjobba/gå bredvid Caroline den 14/5
  • Djurakuten - Dessa har nu erbjudit mig tid för intervju, blir i slutet av v.18
  • Bellbreed's hund & kattpensionat - De svarade att jag verkade bra för jobbet, men hade inte lagt upp sommarschemat än, så de skulle höra av sig sen
  • Rinkeby djurklinik - Ej svarat
  • Västerorts djursjukhus - Ej svarat
  • Spånga-Sundy veterinärmottagning - Ej svarat
  • Upplands Väsby veterinärmottagning - Ej svarat

  • Flashdance hundcenter - Behövde inga fler sommarjobbare, men skulle höra av sig ifall att
  • Vovvens lekis - Hade inga sommarjobbare, hade stängt under sommaren...
  • Roslagstulls djurklinik - Tog tyvärr inte in några sommarvikarier, men ändrade de sig så skulle de höra av sig
  • Barkarby hunddagis - Hade tyvärr redan sommarjobbare :(
  • Södra djursjukhuset - Tyvärr...
  • Hästsjukhuset Solvalla - Tog tyvärr ej in sommarpersonal då hela team semestrar samtidigt
Så nu har jag två intressenter :) Det är alltid bra med fler att välja på!
Så nu håller jag tummarna, det verkade dock hoppfullt när jag mailade med Caroline på Albano förut idag ^^ Så jag hoppas, hoppas, hoppas!

Jag är dock väldigt besviken på att det faktiskt är så många som inte ens svarat än... Dålig stil! Att slänga iväg ett nej tack kan väl inte va så jäkla svårt...

Detta är dessutom inlägg 555!! Yay!! ;P

Kommentarer
Postat av: Moa

bra att du inte kom till Flashdance. Inge bra ställe.

men Vovvens lekis är världens bästa ställe man kan komma till. Fast de har slutat med praktikanter p.g.a. för många oseriösa. Fast jag har haft tur att ha fått varit där 2 gånger. :) Världens bästa hundar och dagisfröknar!

2010-04-26 @ 21:28:58
URL: http://psykbrott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0