Veckans PBL-fall

Nu tror jag att jag är färdig med mitt PBL-arbete.
Jag har hittat svar på alla 5 frågorna nu och det blev 8 sidor fakta ;) Ska låta det vila några dagar och läsa igenom det igen och se om det behövs något mer då istället, det brukar fungera bra :) Så skriver jag ut det dagen innan också ;)

Fick även veta att det inte är Biggest loser, Arga snickaren eller Grey's anatomy ikväll! :O
Det är hocket istället!
Hockey!?!?
Usch, kunde de inte visa sådant någon annan dag istället och någon annan tid, inte bästa serie-dagen... Prime time onsdag liksom! Nu har jag ju bara True blood kvar...

Aja, nu ska jag fixa med något annat ett tag, innan det är dags att hämta tvätten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0