Vilanbadet i Skara

Idag så var jag & Anna till Vilanbadet och relaxade. Vi spenderade tiden i bubbelpoolen, ett åk i rutschkanan (som var mesig, så den åkte vi inge mer!), varmvattenpoolen, ångbastun & vanliga bastun. Skönt!

Efter det så stod jag länge i duschen ^^ Fast jag luktar dock fortfarande lite klor, det är det negativa med simhallen. Men man tycker ju att jag borde vara van efter 8 år i simhallen - även om det var ett tag sedan nu...

Sedan var det bara att cykla hem igen i blåsten! Usch! Det blåser som bara den ute idag. Det var jättesvårt att cykla hem med två matkassar som fungerade som segel, för jag cyklade ju i motvind på hemvägen...

Men man kände sig fräsch efter besöket i simhallen i alla fall! :)



Här spenderade vi större delen av tiden ^^
-
Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0