17:e

Idag så var jag och Levi till stan och åt frukost på Café bakverket på Söder.



Mycket gott!

Sedan knatade vi runt halva Söder för att min pojkvän (som inte har så gott lokalsinne) kunde komma fram till att han inte alls visste vart butiken vi letade efter låg ^^
Så då åkte vi och knatade i Gamla Stan, där jag hittade te och te-burk på Indiska, och sedan gick vi på Medeltidsmuseet. Mycket intressant :)



En fin gränd i gamla stan och mina te-grejer
Sedan åkte vi hem och åt tacos och mamma och Johan hade bakat vaniljbullar.



Mums!

Sedan har jag läst lite i min True Blood 5 - Hur död som helst och förkovrat mig i Facebook. Just nu sitter jag och fixar lite vid datan medan Levi sitter brevid och pratar med mig.
Jag hade velat ta en promis, men det känns inte som en så rolig idé då vädret är piss rent ut sagt...


Dessutom så har jag och Levi varit ihop i 56 månader idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0