Promenad

Har just duschat efter en snabb promenad med några inslag av jogg ;)
Det var skönt att röra på fettet och det är mycket lättare att jogga när man kan sträcka på ryggen utan att det gör ont. Min blåsa från gårdagens tur till stan gjorde sig dock påmind :/

Just nu sitter jag och gosar med lillekatt som ligger i knät. Selma löper och Theo tycker rent ut sagt att hon är äcklig då och vill inte vara nära henne. Så då är lillplutt som vanligt med mig och ligger gärna i knät, precis som när vi är ensamma i Skara.

Ska snart åka upp till garaget med pappa var det tänkt. Jag har fått för mig att jag ska städa bilen + att vi kan kolla lite oljor och så på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0