Snart bär det av...

Nu har jag packat allt... och jag menar ALLT! Det ser ut som förra året all over again...
Jag har 3 IKEA-kassar, 2 rullväskor, 3 mindre shoppingkassar i plast, 1 bag och 1 handväska + 2 datorer, 3 blommor och 1 misse med kattbur och 1 påse med kattleksaker. Sedan så ska ju Pappa, Mamma, Johan och Selma med tillhörande bur + övernattningsgrejer med... Det känns som en enda fullpackad gammal Bettan till Volvo 945 ^^

Som min pojkvän så fint uttryckte det... "No light packing här inte".
Äh, varför ska man göra det enkelt för sig ^^
Nu får jag ju med mig en massa nya fina saker till min lägenhet. Jag får förresten visa hur det ser ut sedan ;) För några små förbättringar lär det bli :)

Just nu har både Theo och Selma ganska kul med alla väskor och grejer. Theo tycker det är jättekul att gömma både sig själv och sina råttor ibland dem ;) Selma ska börja löpa (igen!) så hon är inte inställd som vanligt - vilket skulle innebära flykt vid synen av packade väskor i väntan på att få packas in i en bil.

Det bär i alla fall av imorgon...
Då blir det adjö Jakobsberg för en stund igen :( Men bara tillfälligt får man trösta sig med. Jag hoppas ju att jag har någon lucka som erbjuder tid för besök hemma, annars blir det ett längre besök över jul och sedan VFU - alltså praktik - från v.12, som jag tänkte förlägga i mina hemtrakter ^^

Nu ska jag umgås med Levi - sista kvällen på länge - och sedan är det dags att sova.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0