Dagen än så länge

Än så länge har jag:
  • Tvättat och lagt in allt i garderoberna
  • Dammsugit
  • Slängt ut nästan allt ur sopsorteringen - Bara en påse kvar, den tar jag imorgon
  • Vattnat blommorna
  • Packat ner nästan allt i stora väskan - Bara datorn kvar...
  • Tömt och avfrostat frysen
  • Läst igenom de udda djuren en sista gången
  • Sorterat föreläsningsmaterialet i rätt ordning
  • Tagit fram det som ska ner i axelremsväskan - Återstår bara att packa ner det senare

Det som är kvar:
  • Lägga undan kursmaterialet i mappen - Om det får plats...
  • Tömma kylen
  • Dra ut alla kontakter
  • Packa ner datorn och det som ska ner i axelremsväskan

Sen när det är klart så är det bara tenta och hemfärd kvar... Hoppas allt går bra bara :/ För jag vill att tentan går bra och att jag, missarna och den dumma bilen kommer hem, tillsammans!

Nu ska jag fortsätta fixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0