Dagen

Ögonövningen idag gick bra och var intressant :) Vi fick hålla på med olika instrument, varav enbart ett utav dem kostade hela 40 000 kr... Jag vill inte veta vad allt kostade tillsammans...

Efter det var jag hem och gav missarna mat och utfodrade mig själv lite. Sedan så tvättade jag öronen på både Theo och Tristan ^^ Det var inte populärt... Theo är fortfarande misstänksam mot mig och tycker att matte var dum som hällde vätska i öronen och blötte ner hennes fina päls runt öronen. Tristan är inte så grinig nu, men var svårare att tvätta öronen på. Såklart, bara för att det är han som behöver få öronen rengjorda. Nu är de i alla fall lite bättre, men det behövs många dagar till för att få bort skiten och klådan... Jag kommer vara väldigt impopulär efter detta!

Sedan så var Elin över och fick nycklar och så inför imorgon då jag ska vara borta mellan 06.00 och 19.00 och hon ska passa mina missemonster :)

Efter det tog jag ett bad... Man blev ju något nedstänkt utav missarna när de skakade på huvudet!

Nu väntar det plugg och sedan blir det tv-kväll ;) Onsdagar är lika med bra tv! Men det blir allt mindre :/ Förra veckan slutade Arga snickaren. Idag är det säsongsfinal av Grey's. Menmen, man får väl se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0