Done?

Nu har jag:
  • Tömt kylen - och ställt ner det som ska vara kvar i matkällaren
  • Lagt in kursmaterialet i pärmen - fick trycka in det... Men det gick att stänga ;) Det ser dock inte snyggt ut ^^
Det som är kvar är att dra ur alla kontakter och stoppa ner datorn i väskan, som obviously inte ligger i väskan än ;) Sedan blir det upp tiiiiidigt imorgon och knata iväg för att se om det blir som jag vill eller inte...
Jag hoppas att jag har lite tur imorgon. Please? Kan jag inte bara få ha lite tur nu?! Kan väl få det i för tidig julklapp eller något?

Jag vill inte behöva stressa när jag varit ute i god tid! :(

Nu ska jag titta på tv, sedan blir det lite fix och efter det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0