Förändring - En impulsiv sådan ;)

Idag så har jag bytt ögonfärg ^^



Gröna ögon :)

Men faktiskt inte bara det, utan någonting mer permanent också ;)

Linserna kan jag ju ta ut när som helst, men håret växer inte ut på några minuter. Därför var jag lite tveksam till att klippa mig, men jag kände att det behövdes en förändning och en uppfräschning. Jag ville dock inte klippa bort allt jag sparat ihop, så jag fixade en mindre förändring, men som gjorde stor skillnad.
Jag hittade en frisörsalong på "stan" som inte var särskilt dyr och frisören var mycket trevlig och duktig ;)
Så jag är helnöjd :D



The bangs are back ^^

Big difference liksom ;)

Nu ska jag dra på Glöggkväll hos grannen min ;)
Får se om det är någon som märker att jag gjort något? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0