iTunes, musik, böcker, filmer

Nu har jag slagits med datorn och iTunes i typ 2 timmar för att få in mina 3 nya skivor på iPhonen...
Suck

Men nu har jag jag 64 nya låtar att lyssna på ;) Det är najs ^^

Jag har dessutom läst ut en bok idag, som jag fick av Levis föräldrar. Uppvaknandet heter den och är första delen av serien The Vampire Diaries. Jag har även börjat på del två, Kampen, som är tryckt i samma dubbelvolym. Sedan så har jag köpt del 3 och 4, som också är en dubbelvolym :)
Det är så skönt att ha tid över för att läsa ;)



Framsidan till Uppvaknandet och Kampen

Hittade även några bra filmer ^^
Några riktiga favoriter såsom Mulan, Mulan II och Janne Långben the movie ;) Vet inte hur många gånger jag sett Mulan och Långben-filmen, men många gånger är det. Älskar musiken i dem :) Sådär glatt-alla-kan-klara-det-popigt ;)

Bästa låten i filmen ^^

-

Filmen är från 1995 ;)


 

Bästa Mulan-låten, dock så är denna version på engelska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0